Ensimmäinen harjoittelupäivä tai pitäisikö sanoa työssäopimispäivä, on takana. On se veikeää olla tutussa ympäristössä yhtäkkiä Se Harjoittelija... Mukavaa kuitenkin oli ja porukka on rentoa, ei tarvitse kovin paljon jännitellä. Kaksi viikkoa on tätä harjoitteluaikaa, sitten seuraa näyttöviikko. Mitenkähän siitä selviää.. nyt jo hirvittää näytösuunnitelman teko, saati sitten itse näyttöviikko.. Vaatimukset tuntuu olevan kovat ja kun ei noita kirjallisisa töitä ole tullut paljon tehtyä.

Sain tässä taannoin kerän Mohair Luxia, mitäs yhdestä kerästä voisi tehdä?? Meinasin ensin huivia salomonin solmuilla, mutta lanka on niin kaunista, että siitä voisi tehdä jotain hienompaakin? Ideoita?? En oikein löytänyt mistään sopivaa ohjetta, tai ei mikään ainakaan tällä hetkellä säväyttänyt.

257600.jpg

Olisi kiva jos laittaisit kommenttia, jos tiedät mitä yhdestä keräsestä saisi tehtyä :)

Aika moni on blogissaan esitellyt itseään tarkemmin, joten kait minäkin sitten muutaman sanasen kerron..

Olen 33-vuotias, olen ollut kultani kanssa naimisissa jo 12 vuotta. Meillä on kolme lasta; 3,5 vuotias poika, 8-vuotias tyttö ja 9-vuotias poika. Asumme omakotitalossa pienellä paikkakunnalla. Koulutukseltani olen kodinhoitaja ja kuten olen jo kertonut, aloitin nyt syksyllä opiskelun ja tarkoitus olisi valmistua lähihoitajaksi. Pidän työstäni vaikka se onkin välillä raskasta niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Käsitöitä olen harrastanut aina, mutta viime vuosina käsitöistä on tullut intohimo. Käsitöitä tehdessä tietää saavansa jotain näkyvää ja pysyvää aikaiseksi (toisin kuin siivotessa..), on ihanaa seurata työnsä etenemistä ja aina jännityksellä odottaa lopputulosta! Jos menee useampi päivä niin etten ehdi tekemään mitään käsilläni, alan tulla kiukkuiseksi ja hermostuneeksi, taidan kärsiä jonkinasteisista vieroitusoireista.:)

Aikaisemmin tein enimmäkseen virkkaustöitä ja ristipistoja, mutta nyt olen opetellut enemmän neulontaa.Blogimaailman löydettyäni olen jäänyt myös entistä enemmän tietokoneen orjaksi, ja päivittäin on käytävä katsomassa kuulumiset. Uusia blogejakin putkahtelee jatkuvasti ja suosikkilista vain kasvaa....  

Olen luonteeltani varsin rauhallinen, empaattinen, iloinen ja erittäin huumorintajuinen. Jos suututat minut osaan kyllä mököttääkin. Käsitöiden lisäksi käyn silloin tällöin uimassa ja aina kun saan itsestäni irti, sauvakävelemässä (liikunta jää liiankin vähälle, tarvisin potkun persuuksiin joka ilta.. ja sen lenkkikaverin!)

Lempivärini on punainen ( jos joku ei sitä vielä tiennyt..) ja inhoan riitelyä ja pinaattikeittoa. Olen parantumaton romantikko ja nautin kaikesta kauniista. Unelmia ja haaveita riittää ja ehkä osa niistä joskus toteutuukin!